17 maj, 2009

knepigt

helgen har nog inte vart annat än knepig... men vissa stunder rolig... elin får mig alltid att bli glad, så de löser sig alltid på nått sätt. vill egentligen bara säga tack till elin engström för att hon är världens bästa vän, tack för att du alltid ställer upp, bara att du ringer och frågar om jag kommit hem på natten, eller ringer mig när du vet att jag mår skit och försöker få mig på bättre humör, eller bara att få en kram av dig när du bara genom att titta på mig förstår hur jag känner, att jag alltid kan prata med dig om precis allt, för jag vet att du lyssnar och förstår till tusen! ville bara få sagt det, felicia och hanna ni är oxå bra faktiskt (L) så tack för helgen tjejer!!! även ifall den kanske inte var den bästa, så är det alltid mys med er. pussssssss /s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar