28 april, 2009

bästa dagarna

putte & janjel lars-gunnar v

resten av åsagrabbarna v

brännboll på skyttevikens lekplats, med elin felicia daniel putte och massa killar. det var ganska kul faktiskt, förutom att jag sög!? jag kan verkligen inte spela brännboll, kan inte ens reglerna, så gjorde självklart fel och kasta bollen till fel lag. gooo fia goo! (y) haha, nej men det var mysigt, gjorde en brasa och satt och tjötade med killarna, sedan drog jag virra elin fellan mangan lindström putte hem till daniel, där vi dansa och hade skoj. helgen var mysig, men på söndagen när jag skulle övningsköra helt osminkad och ofräsch och kör ner till thaien med pappa för att köpa mat, så är såklart daniel och putte där, dom börjar såklart asgarva och peka på mig, haha. yeye. men igår var nog den mysigaste måndagskvällen ever, drog med min bror och mattias grundits ner till åsa, sedan hämta daniel mig elin och felicia, åkte köpte godis och cigg, sedan hem till daniel, där putte var, som redan hade börjat med att grilla, luktade hur gott som helst. sen åt vi kött med potatisklyftor och sallad, det var sjukt bra gjort. riktiga mästerkockar dom där två killarna. såg på en sjuk barn film, din fega kuk, mongoballe?! hahah, vilken åtta åring säger så och lägger sig på gatan för att bli påkörd. xD sedan såg vi på skräckis, fyfan. sjuuktcp var den, hide and seek heter den. och i helgen såg vi bästa skräckisen, jag höll på att dö, tur man hade lilla janjel larsgunnar brevid sig asså, haha. ikväll blir det kolla andra avenyn och bara ta det lugnt. sedan imorgon så ska jag fika med hanna eriksson, mysigt!

s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar