07 april, 2009

påsklov

jag tyckte det var dags att jag också skaffade mig en blogg, så här är den.
nu är det äntligen påsklov iallafall och det börjar bli riktigt vårväder ute. så man börjar bli sådär sprallig och glad. men självklart efter en underbar helg med elin och min kusin veronika, fick jag feber och nu hostar jag som fan, det är inte ens okej. men det var väl värt det, när man fått skratta sig till tårar med dem bästa tjejerna. fast jag får väl skylla mig lite själv också, gick ju inte direkt med mycket kläder på mig i helgen heller. först förfest hos mig, med massa thaimat och gott vin, sedan tog vi taxi till kungsbacka, där vi träffa massa folk, drog först till rumpan, som sööög, så vi drog vidre till esters, som inte heller var sådär jättekul, tappade bort veronika & när vi väl fick tag på henne drog vi & åt hamburgare på lillamandas, mums. sedan äntligen till mingel, som var det bästa på kvällen. pissa i pissoar & skaka rumpa, haha, grym helg!
och tack elin, för att du alltid finns där när jag behöver prata, ha skoj & bara vara. du betyder, min fanabla ellan.

så slutpratat om helgen, nu är det i alla fall tisdag och börjar snart bli kvällen,
och den ska jag tillbringa tillsammans med mina saknade flickor hanna&louise.
det blir nog en kvällspromenad och kolla andra avenyn. riktigt mysigt =)


up mäh hejjki , /v/ sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar